Avatar billede svendsen8520 Nybegynder
09. november 2010 - 21:32 Der er 10 kommentarer

Apple MacBook Air MC233DK - Kanten bøjer på midten, er dette normalt?

Jeg har lige købt en Macbook Air og kom til at kigge ned langs siden af den. Jeg kunne se at det nederste kant ligesom var bøjet lidt på midten, dette bevirker at det ikke lukker helt tæt når man lukker skærmen. Er dette normalt? eller er det en fejl?

Tænkte det kunne være der var nogle som havde set det samme på deres Macbook air, det skal lige siges at det ikke er den nye udgave, men den er ikke købt brugt.
Avatar billede nugga Nybegynder
09. november 2010 - 22:16 #1
Jeg har selv samme computer.
Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål, kan du ikke prøve at forklare hvor du mener at den bøjer?
Ellers kan du evt tage et par billeder og uploade dem?
Avatar billede svendsen8520 Nybegynder
09. november 2010 - 22:20 #2
Jeg har lige prøvet at tage et billede.. det er lidt svært, men måske kan du se hvad jeg mener.
Ligger på dette link:
http://kiprots.dk/images/IMG_0272.JPG
Avatar billede Red0z Nybegynder
09. november 2010 - 22:32 #3
Vil ikke tro dette er normalt, på dette billede ligner det at den skal være helt ret den linie. :)

http://www.mobilewhack.com/wp-content/uploads/2008/11/macbook-air-light.png
Avatar billede svendsen8520 Nybegynder
09. november 2010 - 22:35 #4
Ja helt enig. Det er bare den anden kant, altså den "kort". Det har jeg ikke kunne finde nogle billeder af på nettet, så tænkte det kunne være nogle derinde havde samme computer og samme "problem"
Avatar billede Red0z Nybegynder
09. november 2010 - 22:40 #5
Så det du mener er at det er SIDEN der har bugen ?
Avatar billede svendsen8520 Nybegynder
09. november 2010 - 22:41 #6
Ja det er det. Det er bunden af siden.
Avatar billede Red0z Nybegynder
09. november 2010 - 23:10 #7
Hvis du prøver at kigge på
www.apple.dk

Der er den jo på forsiden, der kan du jo se at den har helt rette linier.
Avatar billede svendsen8520 Nybegynder
09. november 2010 - 23:17 #8
Ja det var faktisk der jeg blev opmærksom på, at det kunne være det ikke skulle være sådan. Men nu er min jo den gamle model, derfor spørgsmålet.
Avatar billede Red0z Nybegynder
09. november 2010 - 23:22 #9
Ahh, well.. Ville tro det samme gælder for den. Men hvis det er en 2009 udgave.

http://www.youtube.com/watch?v=A91jDehRwmw
Tid: 6:08
Avatar billede nugga Nybegynder
10. november 2010 - 08:11 #10
Det er en del af den gamle macbook air, den nye har det ikke.