Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
09. november 2010 - 17:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Filezilla Server virker ikke ude for mit netværk

--->>> denne kategori handler om FTP Adgang over internet. håber i kan hjælpe mig...

Hejsa igen allesammen...

jeg ved jeg har været til en smugle besvær det seneste her... men nu sætter jeg jeres lid på prøve igen min venner. siden i er de bedste jeg kender...

1. håber i kender til netvær/internet... fordi at jeg skal bruge en smugle hjælp... til et program også kallet filezilla server. jeg hved hvordan jeg sætter det op alser installere osv... men jeg kunne godt tænke mig at share lidt filer [musik] til min venner... over nettet. og havde hørt om dette... så testede det. virker også... men kun på mit netværk ser det ud til da jeg prøvede dette hjemme hos en ven -_-.. så skriver jeg ftp:127.0.0.1 og det virker ikke hos ham,

så regner med at i vil hjælpe mig her. Hilsen mig igen :D
Avatar billede showsource Seniormester
10. november 2010 - 11:06 #1
127.0.0.1 er localhost, d.v.s. den computer du sidder på.

Du skal bruge ip-adressen som du har hos dig.
Og derudover skal der være åbnet for port 21 for at få ftp adgang.
Dette gør man normalt i routeren
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
10. november 2010 - 19:13 #2
ok.... men....
problemet er at jeg allerede har prøvet dette... og siden der Nofthing Happends... hvad så???

any ideas?
Avatar billede showsource Seniormester
10. november 2010 - 20:44 #3
Et antivirus program som blokerer for port 21 ?

Og umiddelbart tror jeg ikke på at du har været igennem ovenstående ...
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
31. december 2010 - 12:24 #4
skriv venligst svar så jeg kan accepte her..
Avatar billede showsource Seniormester
01. januar 2011 - 08:23 #5
Hvis jeg var til hjælp ?