Avatar billede poppidyrecenter Nybegynder
09. november 2010 - 16:18 Der er 1 løsning

Openbravo pos og dankort

Jeg står og skal bruge en billig POS løsning til butikken.
Jeg har set lidt på et POS Program ved navn Open Bravo Pos, som er open source og kan køre oven på linux som er fortrukne system.
Jeg har testet det af med scanner, printer, touchskærmspc (asus eee box) med ubuntu og alt ser ud til at virke fint til mit forbrug.

Så mit spørgsmål ligger i, hvad gør jeg for at få min dankort terminal til at virke i det program?

Det er Point xenta terminal som fungere over lan
link til den type terminal http://www.lightstorminternational.com/Assets/xenta.jpg

Jeg havde en aftale i gang med Kasper fra POS-Consult I/S som havde lovet en løsning som var klar, og vi havde aftalt pris mm.
Men jeg er gang på gang blevet brændt af. og nu fået beskeden 8mdr efter, at de ikke kan/vil

Så nu prøver jeg igen, og håber på en mere seriøs person eller løsning
Avatar billede poppidyrecenter Nybegynder
26. september 2012 - 14:08 #1
lukkes