Avatar billede weisel Nybegynder
08. november 2010 - 09:18 Der er 3 kommentarer

PHP - Mail - SPAM

Hej alle sammen

Jeg lagde et PHP script og en html fil - hvoraf jeg har en mail funktion.

Dette var en tilmeldingsblanket som så blev sendt af sted til min egen mail.

Dog står jeg i en situation hvoraf jeg bliver spammet med " ingenting". Jeg har slettet filen fra min server , samt html filen.

Jeg modtager dog fortsat XX mails hver dag..

please HELP

Mvh Me :)
Avatar billede webweaver Praktikant
08. november 2010 - 10:00 #1
Spammet med ingenting? Hvad vil det lige sige? :)

Hvis du har en form på nettet, kan du godt regne med spambots sender fra dem, hvis du ikke har noget med at man skal indtaste nogle bogstaver på et billede eller lignende.

Hvis du er interesseret i sådan en funktion, kan jeg godt give dig løsningen på det.

Det er dog mærkeligt, at du fortsat modtager mails fra en form som ikke længere er tilgængelig. Det er ikke rigtig muligt. Du må have den email blottet et andet sted på nettet eller noget i den stil.
Avatar billede weisel Nybegynder
08. november 2010 - 17:51 #2
Det var nogle mails som var hardcodet i et php script, men modtager stadig.. nej havde ikke noget som tjekkede data før submit.. men har jo fjernet filerne :/ any ideas ?
Avatar billede webweaver Praktikant
08. november 2010 - 19:54 #3
Har jeg godt nok ingen ideer omkring. Virker meget underligt, hvis filen er fjernet, at den fortsætter med at sende dig mails :S Du er sikker på at det er den mail fra din funktion?