Avatar billede tallekullen Nybegynder
07. november 2010 - 17:35 Der er 5 kommentarer

Kan ikke synkronisere iphone til pc

Hej exp
Jeg har fornygligt omformateret min pc med data tab til følge.
Jeg har en iphone 3g hvor der ligger nogle købte programmer + en del musik.
Spørgsmål er at nu kan jeg ikke få alle mine programmer og misik tilbage på pc en
MVH. Søren Nielsen
07. november 2010 - 17:41 #1
Velkommen til E. ...

Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Du skal vel bruge iTunes ell. lign. program for at få forbindelse til iphone ?

---
Avatar billede HJAELPEN Nybegynder
07. november 2010 - 18:55 #2
Når han forbinder sin iphone til computeren igen, vil den ikke kunne finde musikken på computer ELLER iphonen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2010 - 19:29 #3
Fatter hat af #2 ....???

Hvad skal det hjælpe tallekullen?
Avatar billede swiatecki Novice
07. november 2010 - 20:02 #4
Jeg mener der er en finte med musikken, og muuuligvis også med apps  (jeg undersøger det lige)

Svjh. så kan du sætte iphonen til og vælge overfør købte emner
Avatar billede tallekullen Nybegynder
09. november 2010 - 16:52 #5
Jeg har lagt windows 7 ind
og bruger itunes
Der sker det hvis jeg siger ja til at synkronisere programmer og misik så ryder den alle mine købte programmer og misik, og efterlader kun standart programmer og musik tilbage.
i stedet for at føre dem op i mit ny insallered itunes.
MVH tallekullen