Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
07. november 2010 - 12:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program til at vise hvad man laver på computeren

Jeg har flere steder set et program som kan vise hvad man sidder og laver på sin computer typisk i forbindelse med at man vil lære noget fra sig. Hvilket program er det man bruger ? Jeg har windows7

Her er et eksempel http://www.fotograftips.dk/?page_id=1788
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
07. november 2010 - 12:53 #1
Vil du styre en andens computer... eller vil du kun se skærmen-og er det via nettet du har tænkt dig det, eller hvad....jeg regner med at det er over nettet da du f. eks skriver: "Så man kan hjælpe sin ven"

Der er mange af sådanne programmer på nettet, kan ikke lige huske om der er nogen hvor man kun kan se og ikke styre...men det kan man nok ordne i indstillingerne

Her er et par eksempler på programmer der skal kunne gøre det: Team viewer, Logmein(Dette er ikke et program men en hjemmeside) og hvis du vil gøre det over LAN så kan du f. eks bruge programmet Real VNC

HÅBER DET KUNNE BRUGES:)

Cyberman29
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2010 - 14:13 #2
brug teamwiever der er gratis på tro og love

http://www.teamviewer.com/da/index.aspx

bruger det selv
m.v.h
Avatar billede 2Mida Praktikant
07. november 2010 - 14:44 #3
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
10. november 2010 - 20:48 #4
Camtasia er genialt og ligner i princippet meget de video redigerings program jeg normalt arbejder med. Smid et svar Ole så fordeler jeg point

tak for de andre forslag
Avatar billede 2Mida Praktikant
10. november 2010 - 21:52 #5
Okay
Avatar billede 2Mida Praktikant
10. november 2010 - 21:52 #6
Dooh