Avatar billede nesral Nybegynder
04. november 2010 - 21:52 Der er 6 kommentarer

Vindows movie maker

jeg har problemer med windows movie maker til vista
men kan ikke finde logfilen
04. november 2010 - 22:05 #1
Ikke forstået ?

...men kan ikke finde logfilen... ?
Avatar billede nesral Nybegynder
04. november 2010 - 22:12 #2
problemet består at moviemaker crasher og siger der ikke er plads på destinations drev  men det er ikke det der er problemet der burde være en logfil under kontolpanel/administration/logbog men jeg kan ikke finde den.. der er til moviemaker .

og jeg vil gerne give point 300 hvis der en der ved hvor den er
04. november 2010 - 22:23 #3
... [kontrolpanel] [Administration] [Logbog] ...

---

Er du sikker på at WMM vil skrive i Loggen ?

Hvilke problemer ?
Avatar billede nesral Nybegynder
04. november 2010 - 22:29 #4
jeg er sikker på at wmm burde skrive i loggen jeg har rodet lidt med nogle codec problemer under xp og der var en logfil.
Avatar billede nesral Nybegynder
05. november 2010 - 21:30 #5
jeg har fundet logfilen der siger at den fejler ved ntdll.dll gætter på jeg er nødt til at formattere ...

er der nogen bedre bud?
05. november 2010 - 22:15 #6
... har du 100% gennemført WindowsUpdate ?