Avatar billede biskoppen Nybegynder
04. november 2010 - 14:19 Der er 2 kommentarer

Programmør søges til at lave windows application

Jeg har brug for en custom applikation som i store træk skal kunne tage en mpg/wmv fil af vilkårlig længe og smelte om til en "trailer" på 3 eller 5 minutter.

Det skal gøres ved at splitte videoen op pr. 30 sekund og derefter tage nogle små bidder (af hver 30 sekunder) igennem hele videoen og sætte dem sammen (med alm. fade imellem klippene) til enten 3 min eller 5 min's varighed.. videoen skal ende med at vise 10 sekunder af et JPG som man vælger, dette billede skal strækkes til at være samme størrelse som den valgte video.

Applikation skal derudover kunne placere et vandmærke i nedste højre hjørne med en tekst man selv vælger, en font man selv vælger, og en font størrelse man selv vælger.

Der skal kunne batches, dvs. vælges x antal videoer som blot skal køres igennem en efter en.

Der skal være en status bar der viser hvilken video der arbejdes på lige nu (hvis der batches) og hvor langt den er med den video.

Dette er naturligvis ikke noget der skal gøres for point, men du skal give mig et tilbud på opgaven.

Ikke en timepris, men en fast pris.
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
04. november 2010 - 15:56 #1
Hvis du skriver til mig info[a]xenos-it.dk så kan jeg hjælpe dig.
Avatar billede ecentralen Nybegynder
04. november 2010 - 16:06 #2
Du kan også prøve FFmpeg: http://ffmpeg.org/ffmpeg-doc.html, som er frit og gratis.

Man kan konstruere en wrapper eller en batch-fil, som kalder FFmpeg med passende parametre.

mvh www.ecentralen.dk