Avatar billede Miezip87 Novice
03. november 2010 - 15:37 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Cisco certificering

er ved at ansøge noget arbejde igennem manpower, og så bliver jeg spurgt om jeg har cisco certificering, og her er jeg lidt i tvivl, altså har gennemført Data- og kommunikations grundforløbet for IT-support og/eller datateknikker,  har gennemført cisco på grundforløbet med top karaktere, men har jeg så en certificering eller er det først efter uddannelsen slut jeg ville have det.

på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2010 - 16:17 #1
Øhhh, hvordan skulle vi vide, om du er certificeret, hvis du ikke selv ved det??? Jeg har aldrig hørt om nogen, der var certificerede uden at vide det, så det er du nok ikke......
Avatar billede Daniel_G Nybegynder
03. november 2010 - 17:55 #2
Du har ikke fået en certificering fra grundforløbet. Du har måske fået et bevis på at du har gennemført den først del(Network fundamentals) af Cisco Network academy. Men dette er ikke en rigtig certificering.
Avatar billede skau Nybegynder
03. november 2010 - 19:36 #3
Hvis du er cisco certificeret har du taget cisco eksamener (den mindste er ccna) og du har fået et plastikkort (ligner et kreditkort) med dit navn og certificeringsgrad.
De fleste af deres certificeringer holder 3 år