Avatar billede eik1957 Nybegynder
02. november 2010 - 08:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Magento med under-shops i shoppen.

Er der nogen som ved om det er muligt, at få Magento:
http://www.magentocommerce.com/
til at virke med under-shops i shoppen, så jeg kan tilbyde butikker at sælge deres varer over en stor butik?

Jeg skal "blot" have tip/guides.
Avatar billede wordwrap Nybegynder
02. november 2010 - 09:14 #1
Magento kan sagtens håndtere flere shops..

der er en beskrivelse her: http://www.magentocommerce.com/knowledge-base/entry/overview-how-multiple-websites-stores-work/

En hurtig søgning på magentocommerce giver mange resultater om dette emne: http://www.google.com/search?source=ig&q=multi+stores+site%3Amagentocommerce.com

Administrationen bliver dog ikke delt op efter shops, her vil alle have adgang til de andres varer / ordre osv, hvilket nok ikke er så smart til det du beskriver
Avatar billede moldrup Nybegynder
02. november 2010 - 09:20 #2
Hej eik1957,

Magento kan sagtens fungere via en Shop-in-shop løsning. Jeg kan dog ikke fortælle dig hvor meget programmeringsarbejde der skal udføres, da magento ikke kan det out-of-the-box.
Avatar billede eik1957 Nybegynder
02. november 2010 - 10:19 #3
strange_76 -> Nej, det er nemlig det som er problemet. Administrationen skal nemlig kun tillade de respektive butikker at se og administrere deres egne vare. Ligesom de hver især skal modtage mails ved salg, så de kan sende varerne afsted.

Findes der ikke nogen guide/tutorial/plug-in el. lign. som kan lave sådan en løsning?
Avatar billede wordwrap Nybegynder
03. november 2010 - 08:29 #4
Erik1957 -> Jeg har ikke set nogen, men er så igen ikke lige det jeg selv har kigget efter derinde.

Tag et kig på mangeto connect: http://www.magentocommerce.com/magento-connect eller prøv at oprette en tråd i deres forum.

Jeg er ikke i tvivl om det kan laves, men pt. har jeg ikke lige overblik over hvor meget som skal ændres før det virker, og så kommer det i sidste ende nok an på dit budget...
Avatar billede eik1957 Nybegynder
10. november 2010 - 09:17 #5
Avatar billede wordwrap Nybegynder
15. november 2010 - 08:37 #6
Du klarede den vel mere eller mindre selv, så for min skyld lukker du bare og beholder de point
Avatar billede eik1957 Nybegynder
04. december 2010 - 14:05 #7
strange_76 -> Ok, tusind tak :)

Og tak for svar ellers...