Avatar billede medusa Nybegynder
01. november 2010 - 14:14 Der er 1 løsning

Check om brugeren har oprettet dokument.

Hej Experter.

Jeg har en database hvori der er et dokument som skal sendes til godkendelse. Når dette er sket kan brugeren ikke se dokumentet mere (findes ikke i reader feltet), men...jeg har brug for at kunne checke om dokumentet findes når brugeren forsøger at oprette endnu et dokument.
Prøvede med et kategoriseret view sorteret på brugernavn. Brugeren kan jo ikke se dokumentet men godt første kategoriserede kolonne. Brugte en @dblookup for at finde navnet, men det dur ikke. Sikkert fordi den SKAL have et dokument.

Er der andre måder at søge et view på uden at man behøver at kunne se dokumenterne ?

Håber jeg har forklaret mig på en forståelig måde.

PFT
Mette
Avatar billede medusa Nybegynder
01. november 2010 - 15:27 #1
Fandt endelig løsningen.
Det tog så kun hele dagen....løsningen er viewnavigator. Har aldrig brugt dem så det er nok derfor jeg ikke tænkte i de baner.

Fik hjælp herfra: http://www.eknori.de/2008-12-29/get-view-column-sums-with-lotusscript/