Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
27. oktober 2010 - 16:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

psd fil til vektorgrafik

Hej alle. Jeg har et logo, som jeg skal have omdannet til vektorgrafik. Det ligger lige nu som en psd fil, så jeg tænkte om det var muligt at omdanne det i en ordentlig kvalitet. Er der en som kan hjælpe mig med det ?

Jeg ved ikke rigtig hvordan det virker som vektorgrafik, men kan man lave det sådan at logoet kan sættes ind over alle farver baggrunde lidt som en gif fil ?

Jeg kan sende filen pr mail hvis der er en som kan hjælpe
Avatar billede louisek Mester
05. november 2010 - 23:22 #1
i illustrator er der en funktion der hedder "live trace" derigennem kan du få grundkonturerne af dit logo men skal selv rette det ind bagefter.

Jeg plejer dog at hente billedet ind i illustrator og selv tegne logoet ovenpå billedet i et nyt lag.
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
10. januar 2011 - 06:10 #2
lukker