Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2010 - 17:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DL Windows Mail

Hej alle

Dette spørgsmål er je gsikkert ikke ene om at stille, så nu stiller jeg det.

Hvor dælen kan man hente det "gamle" windows live mail, IKKE WINDOWS LIVE MAIL 2011, for det er da lige til at lukke op og sk*** i, vil ikke bruge alle mulige mail programmer, så som incredimail og ligende, kun den enkle version af WINDOWS MAIL, der fulgte med vista...

HAR GOOGLET I NÆSTEN 2 TIMER, UDEN HELD!!!!!!!

Takker og bukker for en brugbar løsning :-)
Avatar billede HJAELPEN Nybegynder
26. oktober 2010 - 17:43 #1
Hvis det fulgte med din Vista, kunne en restore måske hjælpe?,
Så må den vil se ud som da du købte den, ( så skal du bare ikke opdatere Windows mail, efterfølgende.)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2010 - 17:50 #2
hehe, fik ikke presiseret at jeg har win 7 :-), hvor den IKKE følger med
Avatar billede Vandreren Novice
26. oktober 2010 - 18:35 #3
Jeg aner ikke hvilken version, der fulgte med Vista, men her skulle du kunne få Windows Live Mail 2009.

http://www.filehippo.com/download_windows_live_mail/history/
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2010 - 08:02 #4
der er IKKE mail i win 7

husk indstil sproget hvis den skulle stå forkert

du kan gøre det på 2 måder

køre det med live mail lokalt
det gør du ved at lade hakket sidde i win mail når du installerer
nu skal du selv tage backup af emails

hvis du kun installerer messinger live ligger den jo online og den dag din pc går ned ligger dine emails alle online - du skal ikke tage backup - man højreklikker på messinger og går i email indbakke
det er da let

jeg plejer at hente den her

http://explore.live.com/windows-live-essentials?os=other

fjern de hak du ikke vil installere bl.a family security kan drille en del så undlad i hvert fald den

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2010 - 16:58 #5
----> Vandreren, skriver du et svar så er der point, til dig
Avatar billede Vandreren Novice
13. november 2010 - 22:30 #6
Jeg beklager min lange reaktionstid; mail fra eksperten må være udeblevet.
Avatar billede Vandreren Novice
29. november 2010 - 17:37 #7
Hvis du har brug for en dansk version, så kan du få den lige her. :)

Windows Live Essentials 2009
Sprog: Dansk

Web/Online Installer
http://g.live.com/1rewlive3/da/wlsetup-web.exe

Standalone/Offline Installer (130 MB)
http://g.live.com/1rewlive3/da/wlsetup-all.exe