Avatar billede BrianCsection Nybegynder
26. oktober 2010 - 14:22 Der er 1 løsning

video i flash banner

okay, jeg sidder med et problem, som jeg virkelig er ved at få grå hår af.

Jeg har lavet et flash banner for mit firma, som skal uploades til et andet firmas server. Hende jeg har kontakt med fra det andet firma, skriver at hun bare plejer at få en .swf fil som hun uploader. Men i det her tilfælde har jeg en .flv som er en del af banneret.

min tanke var så at .swf og .flv bare skal uploades til samme mappe på deres server... ?

eller er der en anden måde, som er "rigtig" ?

uploadede banneret til vores egen server som en test, det kan ses her: http://www.skallerup.dk/flash/test/sjov_banner.html
Avatar billede BrianCsection Nybegynder
28. oktober 2010 - 15:40 #1
Jeg fandt selv en løsning!