Avatar billede Gert1939 Nybegynder
25. oktober 2010 - 17:06 Der er 2 kommentarer

Brænde CD fra I-Tunes

Jeg kan ikke brænde en CD fra I-Tunes; jeg bruger Windows XP Home (fuldt opdateret).

Højreklikker jeg på spillelisten i I-Tunes, fremkommer teksten:
Brænd spilleliste til disk

Efter indsættelse af blank CD, fremkommer advarselsrude med teksten:
Ingen af filerne kan brændes på en lyd-CD. klik nedenfor for at få yderligere oplysninger, hvorfor filerne ikke kan brændes

Er der nogen, der kan løse mit problem (jeg er ikek særlig IT-kyndig).

Gert
Avatar billede mchlbk Praktikant
25. oktober 2010 - 21:03 #1
Er filerne drm-beskyttede?
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2010 - 22:56 #2
Du kan ikke brænde musikken ned, hvis der som svarer #1 nævner, er beskyttelse på dem.

Giv ham point..