Avatar billede Farmse Nybegynder
25. oktober 2010 - 10:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ikke tilgængelig placering

På min helt nye bærbare (Asus Eee PC 12.1)får jeg jævnligt følgende besked på skærmen:

C:`/windows/sysatem32/config/systemprofile/desktop henviser til en placering som ikke er tilgængelig. Den kan være på harddisken på denne computer eller på et netværk. Kontroller disken er indsat korrekt og at du har forbindelse til internettet eller netværket og forsøg derefter igen. Hvis den stadig ikke kan findes er oplysningerne muligevis blevet flyttet til en anden placering.

Jeg har hidtil kunnet løse problemet ved at gendanne og senere ved at genstarte, men frygter, det pludselig ikke virker. Kan nogen forklare, hvad der er galt, og hvordan problemet løses permanent?
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. oktober 2010 - 10:52 #1
C:`/windows/sysatem32 findes i alle windows udgaver so wat?
Avatar billede Farmse Nybegynder
25. oktober 2010 - 11:16 #2
Problemet er at så kan skrivebord mv ikke indlæses, og så er jeg jo lige vidt:-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. oktober 2010 - 11:42 #3
Jeg kan desværre  stadig ikke hjælpe dig før jeg ved hvilket operativsystem det er under?
Avatar billede Farmse Nybegynder
25. oktober 2010 - 13:38 #4
Windows 7
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. oktober 2010 - 14:49 #5
Næste skridt er en reparation og det afhænger af at du har en instalations Disk  med dit windows 7 på har du det starter du op fra disken vælg dit sprog hvis den mulighed er der det afhænger af hvilken udgave du har når du kommer til hvor du kan instalere er der i venstre side forneden mulighed for reparer tryk på denne mulighed. og lad den køre færdig. hvis du ikke har fået dvd´n med kan du selv lave en.
http://neosmart.net/blog/2009/windows-7-system-repair-discs/  tryk på åben når du henter den så ligger den i overførsler der er begge muligheder 32/64 Bit følg hele siden og for neden står at du skal have  en torent downloader. den er her  så den er klar når du henter http://www.utorrent.com/downloads
Avatar billede Farmse Nybegynder
26. oktober 2010 - 22:06 #6
Nogle mener det er en harddsik der er ved at bryde sammmen - hvad hvis det er det?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. oktober 2010 - 17:43 #7
"Nogle mener det er en harddsik der er ved at bryde sammmen" Hvor i alverden kan de/nogen udtale sig om det?? med de oplysninger du har givet mangler der en fil i system32. Den kan være blevet slettet ved en fejl og hvis du ikke kan reparere den med recovery skal du muligvis geninstalere styresystemet.men prøv først en reparation.
Avatar billede Farmse Nybegynder
28. oktober 2010 - 08:40 #8
Tusind tak for hjælpen!!!
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. oktober 2010 - 09:20 #9
Nu har du jo sendt #4 som svar kan du så ikke lig lukke tråden?
Avatar billede Farmse Nybegynder
06. november 2010 - 11:31 #10
Pardon!
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. november 2010 - 16:53 #11