Avatar billede fruddy Nybegynder
24. oktober 2010 - 21:41 Der er 2 kommentarer

Leder efter gaming computer (ca. 5500 kr.)

Hejsa.

Jeg er igang med at lede efter en gaming computer, som kan køre de nyeste spil uden problemer med lag og grafikken.

Prisklassen ligger på ca. 5500 kr..
Har kigget lidt på denne computer:
http://topdata.dk/product.asp?product=6721

Men aner ikke om den er stærk nok til de nyeste spil på den højeste grafik?

Findes der evt. bedre computere til samme pris?

1000 tak for al hjælp!
Avatar billede Sensity Nybegynder
24. oktober 2010 - 23:02 #1
Hej.

En af mine venner har denne pc ( http://topdata.dk/product.asp?product=7169 ) og han er yderst tilfreds med den.

Når vi er til lan så gamer vi BFBC2 og hans pc trækker det på maks, og lige ledes Crysis.

Det kunne evt være et bud, men der findes sikkert nogle billigere og bedre det skal jeg ikke kunne sige..

/sensity
Avatar billede imparatortr Nybegynder
25. oktober 2010 - 10:33 #2
jeg vil anbefale at du købte delene og samlede den selv, da du kan få en meget krafiger maskine ud af det. du kan evt. bruge dine gamle dele så som kabinet, psu osv.. det kan bedre betale sig