Avatar billede Queen_ Nybegynder
24. oktober 2010 - 20:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer holdt op med at virke

Der kommer en box frem med: "internet explorer holdt op med at virke", og derefter "internet explorer genstarter". Det sker  næsten hele tiden.

Min bærbar er en uge gammel. HP mini med Windows 7 Starter.

Nogen de kan hjælpe?
Avatar billede welcor Nybegynder
24. oktober 2010 - 21:12 #1
Hvis den er en uge gammel - lever den tilbage til sælger. Den er indenfor garantiperioden.

Evt. kan du prøve at koble IE fra og til (gennem kontrolpanel>Programmer>windows-funktioner - usikker på hvad menuerne hedder i den danske version) og se om det fikser problemet.
Avatar billede Queen_ Nybegynder
24. oktober 2010 - 22:36 #2
Jeg tror at jeg gjorde noget forkert idag. Jeg downloadede nogle programmer så jeg ku se film på computeren. Siden da har jeg haft de her problemer.

Dit forslag kan jeg ikke helt gennemskue :(
Avatar billede Queen_ Nybegynder
24. oktober 2010 - 22:55 #3
Ok, jeg har forstået dit forslag nu og prøvet det, men nu er det blevet værre. Nu lukker IE oftere og genstarter ikke mere.

Fovirrende :((((
Avatar billede teknik Juniormester
24. oktober 2010 - 23:02 #4
...forsøgt med systemgendannelse ?
Avatar billede Queen_ Nybegynder
25. oktober 2010 - 05:43 #5
Nej, det har jeg ikke. Fordi jeg har installeret masser af ting over en extern cd/dvd drev, da jeg ikke har den drev i min bærbare. Og den cd/dvd drev er SÅÅÅÅ gammel, at jeg ikke orker at gøre det hele om igen.

Men er det hr grnd nok til at aflevere computeren i butikken?

Det er ved at være rigtig træls nu. Den lukker siderne hver gang jg prøver at logge ind på en side (hotmail, eksperten, dba, osv) :(
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2010 - 07:36 #6
det er en fejl i explorer 8 som alle har været ude for
der er generelt utallige løsninger men de er mange gange for besværlige -

jeg bruger explorer 9 beta der kører som en drøm på win 7 32 bit

http://windows.microsoft.com/da-DK/internet-explorer/download/ie-9/worldwide
Avatar billede Queen_ Nybegynder
25. oktober 2010 - 08:15 #7
Jeg har også prøvet flere forskellige løsninger, men intet virkede indtil videre. Jeg regner med at gå ned i butikken med den idag.
Avatar billede Queen_ Nybegynder
27. oktober 2010 - 08:07 #8
Ingen svar, ingen hjælp. Jeg opretter et nyt spørgsmål, vedr. den her sag.