Avatar billede arbejdspladsen Nybegynder
22. oktober 2010 - 10:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Styles i båndet.

Hej med jer.

Jeg har tidligere haft Heading 1, heading 2, heading 3 og heading 4 som knapper i "styles" sektionen på båndet (office 2007).

Jeg har geninstalleret min computer og herunder selvfølgelig også office pakken.

Default har jeg kun valgmulighederne heading 1 og heading 2 (overskrift 1 og overskrift 2). Jeg vil gerne have mulighed for med knapper at kunne vælge heading 3 samt 4, men ved ikke hvordan jeg tilføjer disse som knapper.

Nogen der kan hjælpe?

P.f.t.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
22. oktober 2010 - 10:41 #1
Det ser ud til, at du bruger en engelsk version af Word.
Jeg regner med, at det er i fanen Home, du ønsker, at de ekstra styles dukker op. Du kan f.eks. gøre sådan:
Tast Alt+Ctrl+Shift+S for at få vist Styles window (eller klik på den lille pil i hjørnet af gruppen Styles i fanen Home). Find Heading 3 i listen, højreklik og vælg "Add to Quick Style Gallery". Gentag for Heading 4.
Avatar billede arbejdspladsen Nybegynder
22. oktober 2010 - 10:49 #2
Hej.

1000 tak for svar.
Når jeg  Alt+Ctrl+Shift+S ser jeg kun "Heading 1" samt "normal".

Kan du svare på hvordan jeg får importeret flere styles?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
22. oktober 2010 - 11:41 #3
I Styles-vinduet, klik på 3. ikon fra venstre i bunden (Manage Styles). Dialogboksen indeholder et utal af indstillingsmuligheder. På fanen Recommend kan du indstille, hvad du vil se (det var enklere i "gamle dage", da man umiddelbart kunne vælge at få vist All Styles ...).
Avatar billede arbejdspladsen Nybegynder
22. oktober 2010 - 13:35 #4
Du er en * Lene. 1000 tak !

Smider du et svar
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
22. oktober 2010 - 13:53 #5
Velbekomme.