Avatar billede Peter35 Nybegynder
21. oktober 2010 - 20:31 Der er 13 kommentarer

Outlook kan ikke sende til nogle få adresser

Hej,
Min Outlook er begyndt at "banne" nogle få email adresser. Jeg troede det ville hjælpe at installere den nye Outlook 2010, men nej..
Indtil videre er der 4 adresser den ikke vil sende til.
Den skriver i fejmeddelsen:
Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

      Emne:    Husum
      Sendt:21-10-2010 20:08

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

      mailadressen.dk den 21-10-2010 20:08
            Ingen af dine e-mail-konti kunne sende til denne modtager.

Jeg har eget domæne, hvor jeg har oprettet min mail.
Internet er hos Bolignet.dk
Outlook 2010

Jeg har prøvet, at lave en mailadresse mere på domænet, men den giver også fejlmeddelsen.

Håber der er nogen der kan hjælpe :o)

Hilsen Peter
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2010 - 21:23 #1
Ved ikke om det evt. kunne være samme problem som her: http://www.eksperten.dk/spm/920175#reply_7670029
Avatar billede Peter35 Nybegynder
21. oktober 2010 - 21:51 #2
Desværre.. De er kun oprettet én gang under kontaktpersoner :o(

Men som den anden skriver, så kan jeg også sende til dem fra min webmail uden problemer..
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. oktober 2010 - 22:23 #3
Prøv at undersøge dine kontaktpersonoplysninger på de modtagere, som du ikke kan sende til. Kontroller, om der skulle være nogen fejl i deres adresser, f. eks mellemrum o.s.v.
/ptj_11
Avatar billede Peter35 Nybegynder
22. oktober 2010 - 22:38 #4
Nope, der var heller ikke noget.
Jeg prøvede også at slette hele kontakten. Men det hjalp heller ikke :o(
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. oktober 2010 - 00:03 #5
Hvis du kopierer mailadressen fra din kontaktperson, og indsætter den i modtagerfeltet, virker det så?
/ptj_11
Avatar billede Peter35 Nybegynder
23. oktober 2010 - 09:17 #6
nej, det virker heller ikke... :o(
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. oktober 2010 - 18:32 #7
Det lyder for mig, som om, at der er fejl i den indskrevne mailadresse.
Du skal huske på, at et blanktegn=mellemrum ikke ses umiddelbart, men det regnes altså med som et bogstav i et tekstfelt.
Prøv at åbne/redigere en af de modtagere, som du ikke kan sende til, slet mailadressen, og skriv den ind igen, og se så, om ikke det virker igen.
/ptj_11
Avatar billede LM4 Nybegynder
28. oktober 2010 - 09:24 #8
Hej,

Jeg har samme problem, det kom bare fra den ene dag til den anden. Det mærkelige er at det kun er nogle af mine kontaktpersoner det berører, og ligesom Peter35, virker det helt fint under webmail. Jeg har også skrevet mailadresserne for at eliminere evt. skjulte og ugyldinge tegn.

Intet virker.

Er der nogen der har fundet en løsning og ikke mindst en årsag til dette.

Mvh
Christian
Avatar billede Peter35 Nybegynder
28. oktober 2010 - 21:53 #9
Hej Christian,

Har du prøvet med andre mail programmer? Jeg prøvede med Thunderbird, men fik det ikke til at virke. Jeg har ikke haft tid til at rode med det, men det kunne være sjovt at se om den ville kunne sende til adresserne. Så kunne man da lokalisere problemet til Outlook.
Jeg har også ledt efter noget support hos M$, men de har vist ikke rigtig noget..

Peter
Avatar billede Peter35 Nybegynder
04. november 2010 - 21:22 #10
Gåden er løst..
04. november 2010 - 21:43 #11
... og den var ???

(Eller er der bare tale om FEJL40/45 ?)
Avatar billede mrbonus Novice
12. april 2011 - 12:49 #12
Hej
Jeg løb ind i samme problem, jeg lagde mærke til at folk refererede til kontaktpersoner mange af stederne hvor denne fejl er beskrevet, jeg havde ikke denne specifikke email som kontaktperson, da jeg så oprettede den som kontaktperson, så kunne jeg sende til den.
Så umiddelbart vil jeg gætte på at problemet ligger i kontaktpersoner, men det er et underligt problem, som kun opstår på nogle få emails.
Avatar billede Peter35 Nybegynder
12. april 2011 - 15:32 #13
Hovsa.... troede jeg havde skrevet løsningen.

Jeg havde sat min HTC Desire til at synkronisere kontaktpersonerne og det var årsagen til fejlen.