Avatar billede renhofdk Nybegynder
19. oktober 2010 - 13:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Nyt print til harddisk, kan man det ?

Hej.

Min Seagate 500gb backup disk er stået af ( printet )og det er en katastrofe, da der ligger meget vigtigt på denne disk. Er det muligt at skaffe et sådan nyt print et eller andet sted i verdenen ?

Rehof
19. oktober 2010 - 14:30 #1
Hvordan ved du at det er printet der er 'syg' ?

http://www.diskhelp.dk/ ?
Avatar billede haverslev Novice
19. oktober 2010 - 15:18 #2
Hvis du skal have et print, så skal du tjekke dit nuværende PCB nr. - det skal være det samme på det nye.
Men det er ikke så nemt, som privat person at få fat i "løse" print.
Derimod er det nok en del nemmere at købe en hel harddisk med samme PCB nr. og skifter det print over i den defekte HDD.

http://www.datarecovery.com/parts_exchange.asp

http://www.hddoctor.net/hard-drive-pcb-replacement/
Avatar billede renhofdk Nybegynder
19. oktober 2010 - 15:38 #3
Det ved jeg da jeg sidder med printet og kan se det er kortsluttet i en del af det
Avatar billede renhofdk Nybegynder
19. oktober 2010 - 15:41 #4
Mange tak for svaret, sådan en vil jeg prøve at finde
Avatar billede haverslev Novice
19. oktober 2010 - 16:35 #5
øhh, det var da vis meningen, at de personer der gav dig løsningen skulle have point og IKKE DIG SELV - Svar er (til løsninger og pointgivning)

Du har jo brugt E siden 2005, så det er vel ikke nyt for dig !

Så se her:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede renhofdk Nybegynder
19. oktober 2010 - 17:09 #6
Rolig nu, det var en fejl i en hurtig  vending, men det ved du sikkert ikke hvad er!!
Avatar billede haverslev Novice
19. oktober 2010 - 17:15 #7
Arrhh, hurtig og hurtig :-)
Du kommentere i indlæg 15:38:10

Du laver indlæg, sætter prik i Svar og flueben i dit nye svar 15:41:11
Avatar billede renhofdk Nybegynder
19. oktober 2010 - 17:16 #8
Knægten mente han hurtig kunne klare det, men det kunne han så ikke alligevel, jeg beklager dybt!!!
Avatar billede renhofdk Nybegynder
19. oktober 2010 - 17:17 #9
Hvordan kan jeg gøre så du kan få dine 200 point på en anden måde ?
Avatar billede haverslev Novice
19. oktober 2010 - 17:20 #10
fint nok :-)

Metoden er forholdsvis simpel. Opret et nyt spørgsmål i samme kategori som det oprindelige spørgsmål og kald det "Point til [brugernavn]" ref: http://www.eksperten.dk/spm/921668        hvor du erstatter [brugernavn] med navnet på den bruger du ønsker skal have point. Husk at skrive et link til spørgsmålet hvor du normalt skriver en længere beskrivelse af dit problem.
Avatar billede renhofdk Nybegynder
19. oktober 2010 - 17:37 #11