Avatar billede MadsSC Nybegynder
18. oktober 2010 - 20:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

"ny" harddisk klikker

Hej alle..

Jeg har for 2-3 år siden købt en hitachi sata hardisk, og endte med at den røg ind i min rodekasse, og jeg fik den aldrig brugt. Den er lige pakket ud af indpakningen, og når jeg sætter den til så klikker den hele tiden. Jeg har selvfølgelig prøvet at åbne den og kigge, man er jo  nysgerrig..:) Det er som om det er noget der slår til og fra indeni den. Har i prøvet noget lignende...? Og skal den bare over højre skulder??

Hilsen Mads
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2010 - 20:57 #1
Der er gerne en 3-5 års garanti på harddiske, så du skal vel bare indlevere den til rep./ombytning?
Avatar billede chalde Seniormester
18. oktober 2010 - 21:02 #2
#0 Lyder som headcrash. Ikke så meget at gøre der. Især ikke hvis du har haft den åbnet. Der er en grund til at diske samles i renrum :)

#1 Den går nok ikke hvis han har haft disken åbnet :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2010 - 21:16 #3
Jeg tror åbnet betyder "taget ud af forseglingen" i denne sammenhæng, men har selve harddisken været åbnet - ja så har du ret :)
Avatar billede MadsSC Nybegynder
18. oktober 2010 - 21:51 #4
Jeg havde godt på fornemmelsn den var død, derfor jeg åbnede for at se hvordan sådan en virker, eller nærmere ikke virker.. Det er så mange år siden jeg har købt den, så har ingen idé om hvor kvit osv er henne.. Så den ryger i skraldespanden..

Tak for hjælpen:)
Avatar billede MadsSC Nybegynder
07. juli 2011 - 15:31 #5
er vist på tide den lukker..
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juli 2011 - 19:42 #6
Du tog point selv fordi?
Du glemte jo at bede en af os om et svar...