Avatar billede bigbite Nybegynder
17. oktober 2010 - 14:00 Der er 4 kommentarer

At blive Microsoft certified partner

Hej alle.

Jeg har lige oprettet et lille firma og jeg har tænkt mig at registre som microsoft certified partner.

hvilken krav man skal opfylde for at blive microsoft partner.
Hvor meget koster det at blive microsoft partner.

Håber at nogen har være gennem denne process før, som kan give et kort forklaring.

BB
Avatar billede noltus Novice
17. oktober 2010 - 16:17 #1
Her kan du læse om det og blive partner https://partner.microsoft.com/40009570
Avatar billede bigbite Nybegynder
17. oktober 2010 - 20:47 #2
Tak for kommentar.

Jeg har lige et ekstra spørgsmål.

hvilken fordel har man, hvis man har SBS og server certifikater, når man er registred som partner?

BB
Avatar billede madand Nybegynder
18. oktober 2010 - 11:25 #3
Nu ved jeg ikke hvad dit firma går ud på, men hvis det har med udvikling at gøre, så husk at kigge på Microsoft BizSpark, hvor du får alt Microsoft software gratis i 3 år:
http://www.bizspark.com/Pages/home.aspx
Avatar billede bigbite Nybegynder
18. oktober 2010 - 23:32 #4
Vi tilbyder support og computerreparation.

vi har certifikater i bl.a SBS 2008 og server 2008.