Avatar billede renhofdk Nybegynder
17. oktober 2010 - 08:20 Der er 1 løsning

Ny Pc, men hvad skal jeg vælge???

Hej.

Jeg skal have mig ny computer ( saml selv ), men er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge til mig formål, håber nogen kan hjælpe mig, jeg vil dog tilføje, at jeg allermest til Intel!

Jeg spille ikke ret tit, men det kan dog forekomme, især efter jeg har set MOH 2010, som min gamle p4 3.4 med 4 GB ram har meget svært ved at trække.

Jeg henter store .rar filer af og til, og når jeg pakker dem ud, tager det meget lang tid med min nuværende pc, så den nye pc skal være noget hurtigere med det..

Jeg har omkring 5 kilo til dette projekt, kan det lade sig gøre at få noget som opfylder disse krav, eller skal jeg spare lidt endnu ?

Så i bund og grund, hvad skal jeg vælge af nedenstående?

Bundkort
Processor
Grafikkort
Ram

Rigtig mange tak på forhånd

Rehof
Avatar billede renhofdk Nybegynder
19. oktober 2010 - 13:25 #1
tak