15. oktober 2010 - 11:51 Der er 11 kommentarer

Opdatering fra XP 32-bit til Windows 7

jeg har hentet 32 bit versionen af Windows Easy transfer 7 og ligeledes advisor i den hensigt atblieve klogere på, hvordan man smartest opdaterer ude at miste data m.m.

stor er min forundring når man prøver at installere easy transfer og får den første fejlmelding smidt i hovedet Installationsprogrammet kan ikke opdatere Windows XP-filerne, da sproget der er installeret på computeren er forskelligt fra opdateringens sprog

jeg har checket min XP installation 2002 XP Windows mediacenter 32-bit - der er installeret Dansk og USA engelsk og den Easy version jeg har downloadet er dansk - så for mig at se burde det være lige så simpelt at installere programmet, men jeg må konstatere, at min og Microsofts verden ikke er ens
Avatar billede Schmidt25 Nybegynder
15. oktober 2010 - 12:13 #1
Lav en backup, formatter computer og installere Windows 7, det eneste der holder.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. oktober 2010 - 13:35 #2
der er win-xp, og så xp-mediacenter.
mediacenter versionen er et mellemstadie til vista (dvs ikke oversat til dansk, med med et sprogmodul lagt ind over) - hvor alle andre xp-versioner er oversat.
Avatar billede KHHP Juniormester
15. oktober 2010 - 13:41 #3
Det som claes57 siger er det rigtige. Har selv en sådan mediacenter maskine. Du skal hente easy transfer til 32-bit engelsk Windows XP, ellers virker det ikke. Det skal man også med Internet Explorer 7/8 og andre Microsoft programmer til selve Windows.
03. november 2010 - 16:20 #4
tak for input mht sprogversion og xp mediecenter
jeg er godt og grundigt træt af versionen ulemperne er for mig at se større end de begrænsede muligheder der ligger mediacentret
03. november 2010 - 16:21 #5
ja der man se bare logisk forklaring er der jo altid
når man kan hitte den tak for input
03. november 2010 - 16:23 #6
tak for tippet det var jo godt nok ikke hvad jeg havde håbet på
men better safe than sorry
03. november 2010 - 16:24 #7
tak for hjælpen
03. november 2010 - 16:26 #8
30 point
03. november 2010 - 16:29 #9
ikke det svar jeg havde håbet på men better safe than sorry så tak vi smøger ærmerne op
03. november 2010 - 16:30 #10
kom dine point ikke over ?
19. november 2010 - 05:12 #11
man skal lære sålænge man har en lever - jeg er træt af den xp-version det paradoksale er, at mediecentretet aldrig har virket 100%