Avatar billede remingthon_34 Nybegynder
14. oktober 2010 - 23:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Seriøs hostingudbyder til en Joomla løsning

Jeg leder efter en god hostudbyder til en større joomla løsning. Det er ikke en privat hjemmeside, men en større kommerciel hjemmeside.

Der vil potentielt kunne komme meget trafik over tid så serveren skal ikke være overbebyrdet ligesom man oplever det hos mange hostingudbydere, som har alt for mange bruger hooket op hvert enkelt server.

Det skorter ikke med hostingudbydere, men gode hostingudbydere lader til at være en mangelvare :-(

Pt. har jeg to kandidater som jeg har fået anbefalet - nemlig servage og redhost.
Redhost er desværre lidt krydret, men omvendt vil jeg heller ikke gå på kompromis med kvaliteten af hostingen. Så hvis Redhost er de bedste til at hoste en større Joomla løsning falder valget på dem.

Er der nogle af jer som er super skarpe hvad hosting angår? Hvem er den bedste hostingudbyder til Joomla-løsninger?
Afviklingen skal være hurtig og supporten skal selvfølgelig være skarp.

Mvh

Kasper
Avatar billede remingthon_34 Nybegynder
15. oktober 2010 - 01:01 #1
Meebox lader også til at være et spændende alternativ
http://www.trustpilot.dk/review/www.meebox.net

Hvis man da kan stole på anmeldelserne :-)
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
15. oktober 2010 - 01:03 #2
Rackspace vil jeg helt klart anbefale, de har meget billige priser, og deres support er også fin(det her er ikke en reklame)

du kan bare snakke med dem over chat, hvilken løsning du søger

www.rackspace.com
Håber du kunne bruge det

Hilsen Cyberman29
Avatar billede remingthon_34 Nybegynder
15. oktober 2010 - 01:09 #3
tak for svaret men prisen i sig selv er ikke det væsentlige. Det vigtige er oppetid, fleksibilitet, hastighed og support.

Det er ikke for alt i verden væsentligt at det skal være meget billigt.
Kvalitet og pris følges som oftest ad
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
15. oktober 2010 - 01:25 #4
Ja selfølgelig har det, det. Jeg er selv kunde hos rackspace og jeg syntes ihvertfald de har god fleksibilitet, og hastihed...Jeg har ikke være kunde i så lang tid, men i den tid jeg har være kunde, har jeg ikke oplevet noget nedetid
Avatar billede larssund Nybegynder
19. oktober 2010 - 12:03 #5
Hej

Jeg har haft god erfaring igennem 2 år med www.i123.dk Joomla kører stabilt og deres sikkerhed er i orden. Mine sites er nok mindre, end det du beskriver, men jeg har altid fået hurtige svar fra support og jeg har aldrig oplevet det var "nede".
Avatar billede remingthon_34 Nybegynder
28. oktober 2010 - 22:48 #6
Tak for svarene - jeg valgte www.meebox.net og har indtil videre haft indtil videre fået et rigtig godt indtryk af dem.

De har en rigtig god support og lader til at være yderst kompentente så dem kan jeg godt anbefale

Mvh

Kasper