Avatar billede Roederen Nybegynder
14. oktober 2010 - 14:25 Der er 2 kommentarer

Real Time Protection VS. Citrix Xen Server

Heysa, jeg sidder lige og er i gang med at kigge på noget Citrix Server og ANtivirus.

Antivirus produktet kører lige nu med en setting som hedder at på min Citrix Server er Real Time Protection Slået fra, dette er et sikkerheds hul da den kun fanger ting når den scanner serveren med en FULL Scan 1 gang i døgnet, men hvad med hensyn til at slå Real Time Protection på serveren igen ?, vil der være nogen downside ud over at serveren blive mere belastede på hardwaren ?
Avatar billede danielmajid Nybegynder
15. oktober 2010 - 00:42 #1
er det "CA Real time protection" eller "Microsoft Defender Real Time Protection" ?

de bruger begge server ressourcer ja, men de kan "lightnes" ydeligere op, egenskaber for "real time protection" for begge programmer, disable nogle af de tunge process i den.

det en god ting at have, synes jeg og har det :)
Avatar billede Roederen Nybegynder
15. oktober 2010 - 08:39 #2
Det er Client ForeFront