Avatar billede bimbamse Nybegynder
14. oktober 2010 - 08:18 Der er 3 kommentarer

Helpdesk system på dansk

Hejsa

Vi søger et Helpdesk system, som vi kan administrere vores brugerhenvendelser på. Det skal bl.a:

- Være på dansk
- Fungere sammen med Exchange
- 2nd og 3rd level support
- Bruger skal automatisk få svar tilbage ved henvendelser med ticketnr.
- Bruger skal kunne følge en sag og se status for udførelsen af den
- Stempling af sagsbehandler. Bruger skal kunne se, hvem der behandler sagen

Om det er gratis eller ej er ligegyldigt, men det skal som minimum kunne håndtere ovenstående.

Jeg er meget på bar bund med den slags og kender intet til det, så jeg håber, I kan komme med nogle gode skud fra hoften.

Pft.
Avatar billede supertekst Ekspert
14. oktober 2010 - 15:44 #1
Der er noget lignende i spm. 886929

Har du overvejet evt. at få konstrueret et system?
Avatar billede bimbamse Nybegynder
14. oktober 2010 - 16:08 #2
Øhm... eksperten.dk donk. Hvordan finder jeg spm. 886929?
Avatar billede supertekst Ekspert
14. oktober 2010 - 16:13 #3
Brug dit eget spm. her således:

Det har spm. nr 921212, som du kan se øverst i e-linjen.
Slet bagfra og erstat ovennævnte nummer med 886929 + Enter
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester