Avatar billede wolcott Nybegynder
10. oktober 2010 - 18:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SuperGamerBærbar

Hey alle jeg har nu længe kikket efter en gamerbærbar har godt nok også fundet en masse både som gamer og til alt mulig (mac)
fandt http://www.sagernotebook.com/ men er bange for og bestelle en ulands så ville høre om der er nogle danske steder hvor man kan finde nogle ligne det samme.
Min Max pris er 21000 skal have et super (gerne det nyeste grafik lige maget om det er Nvidia eller ATI SLI hvis det er best)
Det samme med CPU også gerne det nyeste da jeg vil mene jeg har råd til det

Håber i kan hjælpe mig :)
Avatar billede wolcott Nybegynder
10. oktober 2010 - 18:58 #1
Skal lige sigde jeg godt vile bestelle ulands hvis ikke andet er mulig :)
Avatar billede IT-Caveman Nybegynder
10. oktober 2010 - 20:42 #2
Hey Wolcott... har kigget på SAGER, seriøse sager(!) men verdens ABSOLUTTE nr. 1 er CLEVO X8100, (hele 28% bedre end nærmeste konkurrent!(i Benchmark test, gamers reveiw)), men som SAGER fås den ikke i Skandinavien ! der er dog enkelte firmaer i Tyskland som tager sådanne maskiner hjem på bestilling, og det er da bedre end HongKong eller lign. den kraftigste herjemme er ASUS G73JH c17 til ca. 16.500.- som fås hos www.dustinhome.dk - DELL har godtnok lige lanceret en ny ALIENWARE  men personligt er jeg ikke meget for DELL og jeg ved heller ikke om den kommer til DK.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2010 - 20:59 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2010 - 20:59 #4
Asus G73HJ skulle der stå...
Avatar billede wolcott Nybegynder
10. oktober 2010 - 21:13 #5
Ja det er et altrnativ men ville nu godt lang ovet e 15" har en lille kraft maskine i den størlse den havde svært ved og komme af med varmen desvære
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. oktober 2010 - 21:21 #6
Varme har intet med skærmstørrelse at gøre.
Det er hvordan den er samlet, så den køles bedst muligt.
Avatar billede wolcott Nybegynder
11. oktober 2010 - 15:27 #7
Ja den CLEVO X8100 er virklig nice skulle måske kikker nærmer på den.
Men er stadig åben for andre forslag og NEJ ingen Dell tak :)