Avatar billede sarahlerche Nybegynder
10. oktober 2010 - 18:43 Der er 5 kommentarer

Hjemmeside.

Hej, jeg ved ikke om du kan svare mig på dette. Jeg har nemlig bestilt en Canada Goose jakke fra hjemmesiden http://www.jackets4cold.com/canada-goose-c-1.html. Sådan en jakke, er normalt rigtig dyr her i Danmark, prisen kan nemlig komme helt op på omkring de 4500 kr. Men så fandt jeg denne hjemmeside, hvor man kunne få den til omkring 1000 kr. som er vanvittig billigt! Men nu hvor prisen alligevel var ret høj, tænkte jeg at den sikker var ægte. Jeg ved ikke helt hvor jeg får den fra, men hjemmesiden ser god ud, og det ligner noget god kvalitet. Så jeg regner med at den er ægte. Kan du se om de sælger jakkerne ægte eller fake?

- Også en anden ting. Kan du se om hjemmesiden er sikker. Fordi altså vi skulle igennem rigtig meget, for at kunne være færdig med at købe den. Vi skulle give vores bank, og ovenikøbet og oprette et eller andet med en kode også. Så den virker sikker. Kan du se om den er sikker?
10. oktober 2010 - 19:54 #1
PS: Pas på evt. TOLD / afgifter ved 'indgangen' til Danmark!!!
Avatar billede claes57 Ekspert
10. oktober 2010 - 20:11 #2
1) de skriver IKKE, hvor firmaet ligger
2) det er sikkert udenfor EU, så du skal betale told

du må KUN betale med visa/dankort - ikke en bankoverførsel, og du skal ikke give data om din bank.
Avatar billede sarahlerche Nybegynder
10. oktober 2010 - 21:02 #3
Altså vi betalte med Visa dankort, og man skulle skrive hvilken bank man var i, og vi ringede også til banken.
Vi ved godt det med tolden osv, men det tager vi når vi kommer dertil.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. oktober 2010 - 10:12 #4
så skulle der ikke være problemer - med mindre skat/told finder ud af, at det er kopivare. Hvis der er købt til mere end en (dvs 'til handel') så vil du få varerne beslaglagt. En enkelt til eget brug skulle være mulig at importere.
Avatar billede Spotgun Seniormester
11. oktober 2010 - 13:26 #5
Hvis man søger efter sitet på Google fremgår det hurtigt at de ikke sælger ægte Canada Goose jakker, der er tale om et kopiprodukt. Det burde også få alarmklokkerne til at ringe, når jakken er så meget billigere end hos de officielle Canada Goose retailers.

Det ser i øvrigt ud til at være et kinesisk firma der står bag sitet.