Avatar billede sarahlerche Nybegynder
10. oktober 2010 - 18:31 Der er 2 kommentarer

Videoprogram

Hej, kunne godt tænke mig at finde et godt videoprogram, som kan det hele. Et hvor man kan sætte musik og videoer oven i hinanden, og hvor man kan redigere billeder, tekst og lyd. Det må også gerne være sådan et hvor jeg kan tilpasse hver billedes minutslængde. Altså hvor lang tid billedet skal være på. Programmet skal være gratis, fordi min forældre vil ikke give penge for sådan noget over nettet.

- Jeg tænkte at denne hjemmeside kunne være mit svar på det jeg søger. Jeg ønsker ikke at bruge Windows Movie Maker, da jeg selv synes at det er et meget dårligt program, og hvor jeg gerne vil have at det skal kunne lidt mere.
Avatar billede frem-ad Professor
10. oktober 2010 - 18:56 #1
find noget der er gratis som er bedre end Windows Movie Maker  er jeg ikke kommet om ved. Movie maker kan mange ting når man kommer ind i undermenuen og får leget men den. Så hvis det ikke er nok så koster det.

Men du kan prøve se om en af dem her http://www.osalt.com/movie-maker kan bruges men det er bedste bud
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2010 - 12:56 #2
Har du prøvet en demo af Cyberlink Powerdirector? :) .

skulle virke i 30dage .. derefter spørg dine venner om de har en kode ti ldet ;) .. det er der mange af mine venner der gør nemlig .. idag er der efterhånden ingen demo'er som er fuld funktionelt mere ... men opforre dig ikke til noget :) ...

Powerdirector er klart det bedste valg.. mange bruger sony vegas men det er alt for dyrt, for avanceret og ikke særlig brugervenligt for en begynder :)