Avatar billede helle_sl Nybegynder
08. oktober 2010 - 13:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor stor internet hastighed har jeg brug for til et Netparty

Jeg er i gang med at planlægge et Netparty i størrelsesordenen 60-80 deltagere.

Til det har jeg brug for at vide, hvor meget båndbredde jeg skal bruge.

Spillerne er ca. 50% World of Warcraft spillere og 50% Call of Duty, Bad Company o.l.

/helle
Avatar billede jakobcl Nybegynder
08. oktober 2010 - 13:49 #1
Er det Lan party, eller mener du over internettet ?
Avatar billede helle_sl Nybegynder
08. oktober 2010 - 14:15 #2
Det er en kombination. Men mange af de spil der spilles idag kræver internet forbindelse f.eks. World of warcraft, Left4dead og Bad company.
08. oktober 2010 - 19:13 #3
PS: Du skal også være opmærksom på STRØMFORBRUGET samt KLIMA/VARMEUDVIKLING i lokalet...
Avatar billede jakobcl Nybegynder
09. oktober 2010 - 11:58 #4
Du skal nok have en 100/100 linie hvis det ikke er Lan.
Avatar billede helle_sl Nybegynder
09. oktober 2010 - 21:53 #5
Hmm jeg frygtede noget i den retning. Det er jo nærmest en virksomhedshastighed. Det bliver lidt af en udfordring at få sådan en forbindelse.

Med hensyn til strøm, så har jeg mulighed for at låne nogle byggestrømtavler og der er stærkstrømstik i hallen, så det går.

Tusind tak for info :)
Avatar billede helle_sl Nybegynder
09. oktober 2010 - 21:59 #6
jakobcl du skulle jo have pointene, men jeg fik vis ikke gjort det rigtigt. Så for at jeg kan give dem må du vist skrive igen tak.
Avatar billede jakobcl Nybegynder
10. oktober 2010 - 09:09 #7
Ingen point her tak. samler ikke på dem.
Avatar billede helle_sl Nybegynder
20. februar 2011 - 11:52 #8
Afsluttet.