Avatar billede swaax Nybegynder
06. oktober 2010 - 08:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Beskadiget harddisk 100 point

Hvis min harddisk er blevet beskadiget i forbindelse med et trafikuheld, kan man saa faa bekraeftet, at der er sket en skade paa den? Altsaa ville en fagmand kunne bekraefte for et forsikringsselskab at harddisken har taget skade? 100 point til begrundet svar.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 11:28 #1
At en beskadigelse skyldes et trafikuheld kan aldrig bekræftes. Ydre skrammer viser ikke hvorfra skrammerne stammer. Og hvis HDD ikke længere fungere, f.eks klikker, kan det skyldes flere ting,
som tab på gulvet mm. Så nej en ekspert kan ikke se det, og ingen vil i øvrigt bruge ret lang tid på en HDD.
Avatar billede swaax Nybegynder
06. oktober 2010 - 11:59 #2
Det vil sige jeg paa ingen maade kan forvente at faa nogen form for erstatning for det der er gaaet i stykker?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 12:07 #3
Kun hvis trafikuheldet er anmeldt til politiet, og at forsikringen vil godtage, uden bevis, altså på påstand, at HDD har lidt skade ved uheldet. Og så selvfølgelig, at forsikringen dægger skade på de ting, som måtte befinde sig i bilen ved uheldet.
Avatar billede swaax Nybegynder
06. oktober 2010 - 12:25 #4
Tak for hjaelpen. Hvordan giver jeg dig de 100 point?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 12:33 #5
Tak men jeg samler ikke på point. Du lægger bare selv et svar (skriv hvad som helst) tryk på opret, ligesom når man kommenterer, og derefter accepterer du (i dette tilfælde) dit eget svar.
Avatar billede swaax Nybegynder
06. oktober 2010 - 12:59 #6
Tusind tak for hjaelpen jornx.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 13:01 #7
OK:)