Avatar billede rax Praktikant
05. oktober 2010 - 16:04 Der er 1 løsning

3D præsentering af dataset i Excel 2003

Hej eksperter

Jeg sidder med en problemstilling, hvor jeg i Excel 2003 har brug for at præsentere et dataset som en 3D præsentation. De eksisterende muligheder løser ikke mit behov, så jeg vil høre om i har kendskab til et plugin, som tilføjer denne mulighed?

Nærmere betegnet har jeg 3 akser: produkt, tid og gamma. Disse har jeg brug for at vise i et tre-dimensionelt koordinatsystem, dvs. et plan. Surface-funktionen resulterer kun i et 2-dimensionelt koordinatsystem, men jeg har brug for at se alle 3 dimensioner, gerne med mulighed for at dreje systemet, hvis muligt.

Al feedback er velkommen :) Jeg forestiller mig at dette må være noget mange har haft behov for, og at der derfor må findes en færdig løsning. Bemærk at det er til Excel 2003.

På forhånd tak,
Kristian
Avatar billede rax Praktikant
06. oktober 2010 - 11:13 #1
hej igen

jeg har ikke længere behov for ovennævnte funktionalitet, så derfor lukker jeg spørgsmålet.