Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
05. oktober 2010 - 00:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjernskrivebord.

Hej.

Jeg har 2 statisonære computere, en i stuen og en på mit kontor herhjemme, de er koplet sammen via en router, og sat til at alt er tilgængeligt begge veje.
Jeg bruger også fjerskrivebord begge veje.
Jeg bruger mest computeren på kontoret til at overføre filer og deslige fra stuen, i stuen har leg lavet en genvej på skrivebordet,så jeg fra kontoret kan få den i stuen til at gå i dvale, når jeg nu er færdig med det jeg skal.
Men, kan jeg fra kontoret få den i stuen til at starte op igen?, som det er nu går jeg jo ind og tænder den.

På forhånd tak.

Os win7 ultimate
Avatar billede jjbirk Nybegynder
05. oktober 2010 - 08:16 #1
hmmm nej det er jeg overbevist om det kan man ikke
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. oktober 2010 - 10:22 #2
Har du forsøgt med wakeup on lan prøv at sende den en mail??selvfølgelig kun hvis forskellig mailadresser.
Avatar billede chalde Seniormester
05. oktober 2010 - 15:02 #3
Såfremt de sidder på samme LAN og den du vil tænde har mulighed for WOL, så skulle det ike skabe de store problemer.
Se step 1-4 her: http://www.smallnetbuilder.com/lanwan/lanwan-howto/29941-how-to-wake-on-lan-wake-on-wan?showall=&start=1
Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
05. oktober 2010 - 16:14 #4
Jamen det virker jo bare,hentede et lille program der hedder Fusion WOL, den skulle så lige have ip og mac adresse, og så skulle der lige tweekes lidt i bios og netkort, men så virker det også, tak for hjælpen.
chalde-poko1, lægger i ikke et svar, så kan i dele.
Avatar billede Poko1 Ekspert
05. oktober 2010 - 20:20 #5
Jeg samler ikke
Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
12. oktober 2010 - 15:48 #6
chalde, ligger du ikke lige et svar så jeg kan få lukket her?
Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
04. november 2010 - 16:17 #7
.