Avatar billede Quantum-- Nybegynder
03. oktober 2010 - 13:35 Der er 5 kommentarer

Visning af billedetitel

Jeg får mine billeder vist i et diasshow via en fotoviser. Picasso mener jeg det er. Jeg vil også gerne kunne se billedet "Titel", når jeg billedet i diasshowet. Hvordan kan jeg gøre det?
På forhånd tak!
Avatar billede Quantum-- Nybegynder
03. oktober 2010 - 13:45 #1
.
Avatar billede DragonForce Nybegynder
03. oktober 2010 - 14:23 #2
Jeg ved ikke med picasso, men du skal bare lægge billedet "Titel" ind sammen med de andre billeder.

1) Læg ind i samme mappe
2) Load alle billederne inkl. "Titel" ind i programmet

  Fortæl mig hvis jeg er HELT galt på den
Avatar billede Quantum-- Nybegynder
03. oktober 2010 - 14:27 #3
Jeg har alle billederne i en mappe.

Hvad mener med at jeg skal loade dem?
Avatar billede Quantum-- Nybegynder
03. oktober 2010 - 14:31 #4
Jeg markerer dem alle og trykker på knappen "diasshow". - Så åbner den selv diasshowet og alle billederne bliver vist fint, men jeg kan bare ikke se titlen på billederne efterhånden som de kommer
Avatar billede Quantum-- Nybegynder
03. oktober 2010 - 19:43 #5
PLEASE HJÆLP MIG