03. oktober 2010 - 13:20Der er
2 kommentarer og 5 løsninger
Skandiaweb
Jeg er flere gange blevet ringet op af skandiaweb, har lidt på fornemmelsen at der er lidt lusk med inde over, nogle der har erfaring med dem?
jeg fik at vide at jeg kun skulle betale de omkostninger på domæne og webhotel som alle andre også gjorde, alt design osv var gratis, det lyder jo for godt til at være sand. men han sagde at jeg var specialt udvalgt fordi de ville bruge mig og min side som reference kunde.
Han sagde at domæne koster ca 75 kr om året, men ville ikke rigtig ind på hvad webhotellet koster, men de fleste koster vel ikke mere end 50-75 kr pr måned? på trustpilot ser deres virksomhed jo fin nok ud, med mange glade kunder.
Skandiaweb er et JMI invest portefølge selskab. De bevæger sig i en hvad jeg vil kalde gråzone, hvad etik og moral angår.
Det passer ikke når de siger at du er specielt udvalgt som reference kunde, det er bare et billig salgstrik de bruger over for alle deres kunder. Det skandiaweb tjener deres penge på er at hoste dit webhotel, og efter mine oplysninger tager de sig rigtig godt betalt for ulejligheden (ca 8.000kr om året)så derfor kan de tilbyde designet gratis, hvis man kan sige det. Jeg har hørt om rigtig mange der har problemer med at komme ud af deres kontrakter igen, og designet er på ingen måder noget at råbe hurra for, typisk skabelons arbejde.
Jeg ville hvis jeg var dig tage kontakt til et webbureau og betale prisen, istedet for at blive viklet ind i skandiawebs ubrydelig kontrakter, jeg er sikker på at du på dette site kan finde en der kan lave dig en ganske god website.
Du skal holde dig langt væk fra skandiaweb, de sælger et produkt som er i bund til en overpris via en meget dyr hosting løsning. Jeg har kun hørt om utilfredse kunder hos skandiaweb.
Jeg kan godt se at de næsten kun har glade kunder på trustpilot, men det er fordi de har fået fjernet alle de negative indlæg pga lovgivningen på området, alle der har lagt negative indlæg er blevet bedt om at sende dokumentasion for deres postulater omkring skandiaweb. det er der rigtig mange der ikke har gjort, og så er de blevet slettet, sjovt nok kan du se at alle dem der har stemt på skandiaweb med 5 stjerner alle kun har brugt trustpilot 1 gang. Lugter lidt af at det er dem selv der sidder og klapper sig på ryggen.
Jeg har også, via mit arbejde, været i kontakt med virksomheder som er kunde hos dem, og som ikke kan se sig ud af den aftale/kontrakt som de engang er blevet påduttet.
Jeg blev på et tidspunkt bedt om hjælp af en kunde, og tog kontakt til dem for at få udleveret hans FTP-koder fordi han ville videre derfra. Det var ikke en mulighed, og det var slet ikke til diskusion at få sit website derfra.
Jeg er en af dem der desværre hoppede på dette. Jeg fortrød 2 dage efter, og under hele samtalen sagde konsulenten at der var 3 mdr. fortrydelse, nej der er 36 mdr. og der skal betales for et år. Jeg har nægtet at betale, og jeg gør det heller ikke. De skal ikke sige man har 3 mdr. og først bagefter finder man ud af at man er bundet i 36 mdr. Forstår simpelthen ikke at de kan få lov til det. om nødvendig skaffer jeg mig advokatbistand. Hold jer langt væk fra dem, de er kun ude på at score penge. De havde også pr. automatik meldt det til min bank at de skulle trække penge, men min bank afviser dem blankt.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.