Avatar billede daphne Novice
01. oktober 2010 - 09:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forvandlingsprogram..

Frisørkæden Stuhr havde i en årrække et tilbud om, at man kunne få taget et billede, og hvor man så kunne se, hvordan en bestemt frisure klædte én, før man valgte at få det lavet.

Nu er mit spørgsmål om et program i den genre er tilgængeligt i en brugervenlig udgave. Vi har en MC (Honda Transalp), som min mand gerne vil give en make-over, men vil gerne se den i de forskellige farvekombinationer INDEN den rent fysisk bliver malet.

Det virker en anelse arbejdskrævende, hvis det skulle foretages i Photoshop.. så derfor efterlyses et program til formålet at ændre farve(r) på en MC. - eller i det hele taget at kunne se en forvandling INDEN man foretager den rent fysisk.

Nogen der kender til programmer, der kan dette ??

På forhånd tak for hjælpen.

Fotohilsner fra
Gitte Daphne
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 17:37 #1
Hvis vi snakker forholdsvis simple farveskift så er det såmænd hurtigt at lave i Photoshop. Det værste vil være at lave de første afmaskninger afhængig af motivet, men selve farveskiftet kan klares med justeringslag temmelig gnidingsfrit.
Avatar billede daphne Novice
17. november 2010 - 09:15 #2
Var nu et mere simpelt program, jeg havde i tankerne.. men da der ikke er flere bud på en løsning, så vil jeg hermed lukke spørgsmålet.

Mvh.