Avatar billede brainstorm Nybegynder
30. september 2010 - 17:45 Der er 1 løsning

Pludselig ingen Internetforbindelse på windows 7

Hej.

Fra den ene arbejdsdag til den anden virker min Internetforbindelse ikke på mit arbejde. Vi har ingen her der ved noget om mit problem og jeg kan ikke finde det i mine søginger, så jeg håber på at en her inde kan.

Jeg har, som den eneste en pc med Windows 7, de andre sidder med Mac og XP. Jeg kan som den eneste ikke få forbindelse til Internettet via kabel og der er ikke noget trådløst kort i pc'en. Jeg har endvidere haft min egen bærbare Windows 7 pc med og den kan heller ikke komme på nettet her, hvilket siger mig at der ikke er noget galt med netkortet og fejlen ligger enten i windows 7 eller i vores netværk.

Jeg har genstartet pc'en adskillige gange og kørt fejlfinding, uden held. Fejlfindingen skriver blot "Lan-forbindelse har ikke en gyldig ip-konfiguration" - uden nogen form for hjælp derfra.

Jeg har kørt ipconfig og får dette resultat.

Ethernet-netværkskort LAN-forbindelse:

  Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . :
  Link-local-IPv6-adresse . . . . . : fe80::fda4:5ce8:4e55:e3ee%11
  Automatisk konfiguration af IPv4-adresse . . : 169.254.227.238
  Undernetmaske. . . . . . . . . . . . . . . . : 255.255.0.0
  Standardgateway. . . . . . . . . . . . . . . :

- Bør der ikke stå noget i Standardgateway?

Hvordan kan jeg komme videre?

Vores Internet leveres af Tiscali og det fordeles til omk. 25 computere i hele Huset.

På forhånd tak.

Mads
Avatar billede brainstorm Nybegynder
02. november 2010 - 10:34 #1
Lukker dette spørgsmål. Det viser sig vist at have at gøre med hvor mange computere vores net kan klare!