Avatar billede bent-jacobsen Nybegynder
28. september 2010 - 19:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

To router i serie

Jeg har en router A hvor jeg er tilsluttet WAN, på den en udgang vil jeg vidre til en anden router B, her tilslutter jeg  udgangen fra Router A til WAN porten. På routen B kan jeg ikke se en ip adresse fra router A.

Hvordan gør jeg hvis di skal sede i serie?

Hjælp en ven i nøden.
Avatar billede chalde Seniormester
28. september 2010 - 19:43 #1
Tilslut Router B til en af de andre porte end WAN og slå DHCP fra i den.
Avatar billede bent-jacobsen Nybegynder
13. oktober 2010 - 06:32 #2
Det virker ikke, jeg har brug for at router B skal styrer mit WLAN.
Router A skal styre LAN.

Håber der er en der har en løsning.
Avatar billede behrentzs Nybegynder
01. november 2010 - 15:12 #3
Et kabel i LAN stikket fra Router A -> WAN interface på Router B.

Router A giver en IP til Router B igennem WAN interfacet, DCHP enabled på Router B så den kan give WIFI/LAN klienter IP adresser.
Avatar billede bent-jacobsen Nybegynder
12. november 2010 - 17:37 #4
Hej Tak for hjælpen