Avatar billede Slettet bruger
27. september 2010 - 12:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Referencenavne ved konsolidering

Hej. Når jeg konsoliderer en række ark i en projektmappe, vil jer gerne, at jeg i konsolideringen får vist hvilket ark et givent tal stammer fra (som standard er dette ikke vist).

Er dette muligt?

På forhånd mange tak :-)
Avatar billede excelh Nybegynder
27. september 2010 - 14:23 #1
Hej

Prøv med

Data konsolider

i reference tilføjer du dine ark(klik tilføj)

kryds af i benyt etiketter i (klik i alle 3)

Håber det løser dit problem
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2010 - 14:46 #2
Hej excelh

Dit forslag tilføjer desværre kun selv etiketten og ikke hvilket ark kildedata kommer fra...
Avatar billede excelh Nybegynder
27. september 2010 - 15:19 #3
Så er der som jeg kan se det kun at pege på de enkelte celler i arkene, så du får historikken med, altså =ARK1!a1+ARK2!a1+ARK3!+a1, en langsommelig process, men should do the trick
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2010 - 15:22 #4
OK. Så forsvinder konsolideringstankegangen jo desværre. Så vidt jeg husker fungerer det hensigstmæssigt, hvis man konsoliderer med projektmapper.