Avatar billede JogboyDK Nybegynder
26. september 2010 - 20:39 Der er 11 kommentarer

Kan ikke finde driveren til netkort

Hey Jeg har fået en Bærbar hvor den skulle omformateres. Det gjorde jeg så i fredags først idag jeg er kommet hjem igen.

Men der stå ikke hvad Netkortet hedder hedder noget som helst det eneste der stå er .

Netværkscontroller

Enhedstype  Andre enheder

Producent    Ukendt

Placering  PCI-bus: 2, enhed 3, fonktion 0
______________________________________________________________

Driveren til denne enhed er ikke installeret. [kode 28]
Klik på Genindstallere driver for at installere driveren igen.

______________________________________________________________

                                                      [Geninstallere driver...]

Men jeg har jo ikke forbindelse til nettet kan jeg så smide et Netkabel i og til vores modem også skulle der gerne være net også skulle den gerne kunne finde driveren igen? og installere den

Der for trådløs net for 1 uge siden :)

Det er en Dell latitude D518
Avatar billede JogboyDK Nybegynder
26. september 2010 - 20:46 #1
Dell latitude D510*
26. september 2010 - 20:56 #2
Under hvilket OS/System ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---
Avatar billede JogboyDK Nybegynder
26. september 2010 - 20:56 #3
Windows Xp
Avatar billede MPlauborg Nybegynder
26. september 2010 - 21:32 #4
Hej hej

Her er et link til de forskellige drivere til din bærbar.

http://support.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?os=WW1&catid=5&dateid=-1&impid=-1&osl=EN&typeid=-1&formatid=-1&servicetag=&SystemID=LATITUDE+D510&hidos=WW1&hidlang=en&TabIndex=&scanSupported=True&scanConsent=False

Hvis du ikke kan finde ud af hvilket netkort der sidder i den, så kan du for det meste åbne den i bunden, og se hvad netkortet hedder.

/Mic P
Avatar billede JogboyDK Nybegynder
26. september 2010 - 21:40 #5
OKay Tak  hvor sidder Netkortet på computeren :)
Avatar billede MPlauborg Nybegynder
26. september 2010 - 21:54 #6
Det er lidt forskelligt.

Men typisk kan man åbne ind til harddisken, ram og netkort.

Der er 2 forskellige... se link

http://www.laptopparts101.com/wireless-card/

Mini PCI er ca 6 cm bred og 4,5 cm høj

Mini PCI -E er ca 3 cm bred og 5 cm høj
Avatar billede justrace Novice
26. september 2010 - 23:00 #7
Gå i enhedshåndtering, slet de enheder der har gult tegn, og genstart.
Avatar billede noltus Novice
27. september 2010 - 07:10 #8
#7
Det nytter jo ikke noget,windows kan stadig ikke installere en driver der ikke er i windows
Avatar billede justrace Novice
27. september 2010 - 07:26 #9
Har du prøvet det??
Avatar billede JogboyDK Nybegynder
27. september 2010 - 17:01 #10
Nej prøver lige det hele
Avatar billede JogboyDK Nybegynder
27. september 2010 - 17:11 #11
har fået den ud nu og modelen er WM3A2200BG
                                                              Row