Avatar billede BJQRN Nybegynder
26. september 2010 - 20:38 Der er 3 kommentarer

Trådløst netværk???

Hej folkens.
Jeg har en ca. 2,5 år gammel bærbar, en Zepto Znote 6625WD.

Jeg har lige formateret den, da den fik en virus.

Nu har jeg siddet og installeret forskellige drivers incl. trådløst netværks driveren (intel pro wireless), men jeg kan ikke få adgang til trådløst netværk.
Jeg kan godt gå på nettet når der er Lan-stik i og når jeg bruger usb netværk, men bare ikke som trådløst.

Hvad kan problemet være?

Og hvad kan jeg gøre ved det?

På forhånd tak!
MVH Bjørn :)
26. september 2010 - 20:54 #1
Velkommen til E. ...

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Kan du overhovedet 'se' noget WLAN / trådløst netværk med PC'en ?
Har du normalt kode/kryptering på ?
Er alt iøvrigt OK ifølge ENHEDSHÅNDTERINGEN ?
Avatar billede MPlauborg Nybegynder
26. september 2010 - 21:34 #2
Jeg følger lige med her :)
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2010 - 10:16 #3
nogle wifi ting har deres eget konfigurationsprogram, og bruger ikke standard panelerne i selve windows, måske undersøge om det er således ?