Avatar billede kasperhangard Nybegynder
26. september 2010 - 19:34 Der er 11 kommentarer

lyd crasher/bugger på youtube film?

okay, en ven og jeg har lavet en film på et spil som vi har smidt på youtube. men problemet er at hver gang den kommer ind uanset hvilke instillinger vi bruger til at render filmen med så kommer der sound bug. og vi kan ikke regne ud hvordan man fikser det. så måske nogle af jer kloge hoveder ved det? her er et link til filmen: http://www.youtube.com/watch?v=G4CR1qgkLTE
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2010 - 10:22 #1
afspiller videon korrekt på jeres egen computer ?

encode den med RAW audio (uncompressed), og upload den igen..
Avatar billede kasperhangard Nybegynder
27. september 2010 - 12:36 #2
#1 hvordan gør jeg det?
Avatar billede kasperhangard Nybegynder
27. september 2010 - 12:36 #3
og ja den funker almindeligt på min computer.
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2010 - 12:36 #4
hvilket format er videon originalt i ?

med virtual dub kan du komprimere videon om, så lydsporet bliver råt..
http://www.virtualdub.org/

men den kan vist ikke mp4..  så hvis video er i mp4 ved jeg ikke mere.
Avatar billede kasperhangard Nybegynder
28. september 2010 - 15:09 #5
det er en wmv film :D
Avatar billede kasperhangard Nybegynder
28. september 2010 - 15:12 #6
men hvordan komprimere jeg så videoen?
Avatar billede kasperhangard Nybegynder
28. september 2010 - 15:13 #7
den siger ASF files not supported
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2010 - 17:19 #8
well, jeg har ikke set videon da den ikke er der mere.

det kan tænkes at din comp bare ikke kan afspille fra youtube ok, og at videon er ok.

jeg sagde bare for at være helt sikker, så brug altid rå audio.

du burde uploade den igen, og så kan vi se på om den virker andre steder end lige din egen pc.
Avatar billede kasperhangard Nybegynder
28. september 2010 - 19:43 #9
eeh. den har ikke været tage ned og den er der stadig? jeg får den frem når jeg klikker linket.

http://www.youtube.com/watch?v=G4CR1qgkLTE
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2010 - 02:45 #10
nej, dur ikke her.
"there is a problem with this video, we are sorry"
Avatar billede kasperhangard Nybegynder
29. september 2010 - 14:33 #11
hmm. gå på youtube og søg "disney cod mw2 montage 3" selvfølgelig uden gåseøjn. ellers kan du prøve det her link: http://www.youtube.com/user/DisneyCOD#p/u