Avatar billede akaincoyote Nybegynder
26. september 2010 - 15:26 Der er 6 kommentarer

WIFI KODE ? :D

har et problem...

jeg bor på opholdssted og vi har net på fælles computer.
jeg må ikke få net på værelset det noget pis :S

kender nogen en form for hack hvor jeg kan få fat på internet koden ?

ognej ikke wireless keyfinder :S
Avatar billede osigaard Nybegynder
26. september 2010 - 15:50 #1
Avatar billede noltus Novice
26. september 2010 - 17:18 #2
Du må ned til den fælles computer om natten når de andre sover,så kan du se porn i fred
Avatar billede akaincoyote Nybegynder
26. september 2010 - 19:29 #3
hva mener du med det der osigaard ?
Avatar billede Calmar93 Nybegynder
26. september 2010 - 20:36 #4
@akaincoyote

Det osigaard prøver og fortælle dig er du nok ikke forsvar på det spørgsmål da dette er "næsten" imod reglerne her inde

Links, hvad er forbudt?
Du skal selvfølgelig overholde dansk lovgivning på Eksperten.dk.

Desuden har vi forbud mod links til hjemmesider med pornografisk materiale, sider med copyright beskyttet materiale som film, musik - inklusiv sider med Bittorrent trackere, opskrifter på bomber, fremstilling af falske penge, hacking/cracking.

Hvis der linkes eller hjælpes til ovennævnte eller lignende, vil Eksperten hjælpe politiet med at spore brugeren, hvis politiet anmoder om det.
Avatar billede 50573433 Nybegynder
27. september 2010 - 23:44 #5
Prøv om det er muligt at aflure koden med http://www.nirsoft.net/
Avatar billede akaincoyote Nybegynder
30. september 2010 - 14:33 #6
ok calmar93 sorry :D

tak 50573433 kigger på det :)