Avatar billede clausb Nybegynder
26. september 2010 - 09:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

NAS - Synology 207+, initiel setup ???

Hej.

Jeg har købt en brugt Synology 207+ NAS, og sat to nye diske i, men Synology Assisten siger 'den ikke er installeret' - og den vil ikke acceptere den nye DSM 3.0 fra synology ? -- skal den have et specielt image at starte op på ?
Avatar billede bdf Mester
26. september 2010 - 10:06 #1
Hm lyder godt nok sært :)

Prøv lige at hent DS207+ firmwaren igen http://ukdl.synology.com/download/firmware/1337/synology_88f5281_207+_1337.pat + Synology Assistanten http://ukdl.synology.com/download/ds/DSAssistant/DSAssistant_1334.zip

M.v.h.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
26. september 2010 - 11:26 #2
Du har mange åbne spørgsmål, lukker du dem?
Avatar billede clausb Nybegynder
26. september 2010 - 13:05 #3
hejsa ..
er der nogen 'nem' måde st gøre dét på ?  (lukke/slette ..)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
26. september 2010 - 13:21 #4
Du kan ikke slette, det giver vist for mange huller i databasen.

Lige over der hvor du skriver på næste indlæg er der en prik til "svar" sæt prik i der og skriv hvorfor du lukker.

Er der svaret så får du mulighed for at giver den rette person point og der med lukke sp.

Det giver sig selv når du går igang.
Mine ord er måske ikke de rigtige men det er meget nemt, og man kan jo se at du har ikke lukket et eneste af dem ;-)
Avatar billede clausb Nybegynder
26. september 2010 - 17:50 #5
hej "BDF".

nu kan jeg 'snakke' med kassen igen ! - smid et svar og jeg lukker :-)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
26. september 2010 - 18:36 #6
Sådan kammerat :-)