Avatar billede henrik32 Nybegynder
25. september 2010 - 23:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

slette indlæg

Hej jeg har et spørgsmål er måske bare mig der ik ka se skoven for bare træer , men jeg har 5 indlæg hvordfan sletter jeg dem når de ik har relavans mere  på forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2010 - 00:00 #1
Idéen er jo ligsom at man ikke sletter indlæg her på ing

Hvad er problemet?
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2010 - 00:01 #2
ing=exp !
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2010 - 00:05 #3
Tror bare han vil have dem lukket :)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2010 - 00:12 #4
Øhh Næ!! John... Han har da fået lukket ét :-)
Avatar billede henrik32 Nybegynder
26. september 2010 - 00:31 #5
jo ham john er inde på det rigtige brugte bare et forkert ord    lukket ja  jeg mener når jeg har fået det fikset er der jo ikke grund til at andre spilder tid på det jo .  har vist fået en lukket men er ik helt sikker på hvordan hehe
Avatar billede Jensen DK Novice
26. september 2010 - 08:09 #6
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

Er der ikke lagt et svar på løsningen skal du bede om et svar, så kan du sætte flueben i firkanten under det farvede svar, og klikke på, accepter svar nede til venstre.
De svar uden flueben bliver afvist.
Har du ikke fået løst dit problem så lægger du selv et svar som du acceptere, så har du fået de udlovede point hjem igen, og spørgsmålet er lukket.
Da spørgsmål om Eksp. er gratis pr. kotyme så lægger du selv et svar her og tager de udlovede point hjem.
Avatar billede henrik32 Nybegynder
26. september 2010 - 22:57 #7
takker
Avatar billede henrik32 Nybegynder
26. september 2010 - 22:58 #8
.