Avatar billede pablo123 Nybegynder
24. september 2010 - 20:03 Der er 5 kommentarer

hej

jeg vil høre om hvordan man tjekker en computer for hvem der har skrevet email fra den og hvem den computer har modtaget/sendt email fra/til??? kan man det???
24. september 2010 - 21:16 #1
Velkommen til E. ...

Ikke meget info:

Under hvilket system: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Hvilket E-mail program ?
???
Avatar billede pablo123 Nybegynder
25. september 2010 - 12:54 #2
hej...  win7 og xp og det jeg vil vide om der er på en måde jeg kan se, vis der er en der har skrevet email eller mogtaget på min computer og om man kan se hvad de emailer adresser hedder??? eller måske ind fra msn?? jeg ved godt vis jeg gå ind på hotmail.com så kan jeg se nogen gang dem der har logit ind med ders email adresse,men det ik på den måde jeg mener... bare om der er på en måde man kan se hvad der har forgået på computeren?? håber du forstår mig:-) tak
25. september 2010 - 13:01 #3
... nej - foreløbig forstår jeg ikke helt hvad du mener. Det er jo også afhængig af evt. Sikkerhedsprogram og/eller anden opsætning mm.
25. september 2010 - 13:02 #4
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) som der står ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2010 - 19:38 #5
Lidt mere info?