Avatar billede tyller Nybegynder
24. juli 2001 - 21:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke sende lydfiler ??

Hej jeg kører med xp pro final og det er perfekt. Men hvis jeg sender en mail til en ven der har nøjagtigt det samme udstyr som jeg Adsl og xp og samme maskine, så går der kludder i det når jeg vedhæfter en lydfil (ellers ikke) Den kommer tilbage og siger error mail does not exsist og så kommer hans mailadr. Sender jeg billeder og lign er der nemo problemo. Hvad er årsagen ??
Avatar billede prodic Mester
24. juli 2001 - 21:35 #1
Ring og spørg Microsoft, når du alligevel er Beta-tester. De vil sikkert gerne udbedre den fejl, inden systemet kommer på gaden.
Avatar billede tyller Nybegynder
24. juli 2001 - 21:36 #2
Det er ikke en beta
Avatar billede prodic Mester
24. juli 2001 - 21:40 #3
tja XP er ikke udgivet endnu...
Avatar billede kapla Nybegynder
24. juli 2001 - 21:41 #4
Han mener vel Outlook XP ?
Avatar billede tyller Nybegynder
24. juli 2001 - 21:43 #5
Det er Windows xp pro final. Og nej den er ikke udgivet endnu, men den er i omløb.
Avatar billede kapla Nybegynder
24. juli 2001 - 21:44 #6
Avatar billede tyller Nybegynder
24. juli 2001 - 21:49 #7
Glem det hele, det er jo ikke andet end silly coments man får her....
Avatar billede hotpop Novice
24. juli 2001 - 22:04 #8
Hvorfor laver du ikke bare lydfilen til zip-fil og så vedhæfter? Det skulle da vist kunne lade sig gøre...
Avatar billede hotpop Novice
24. juli 2001 - 22:27 #9
nem løsning... takker for points :)