Avatar billede neoman Novice
19. september 2010 - 11:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Guides ...

Jeg har lige bladret lidt rundt i Guides. Har selv en gang i tidernes morgen skrevet en Guide i kategorien .NET, men den lader til at være "ufindbar", selv om problematikken stadig er relevant.

I afdelingenn Guides er det kun lykkedes mig at få en listning af de 10 seneste. Er det mig der er et fjols, eller kan man ikke se flere end 10 guides i en given kategori? I det sidste tilfælde så burde man måske ændre brugerfladen, da jeg husker mange gode guides fra nogle år tilbage.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. september 2010 - 12:09 #1
under de ti viste guides, så er der fx
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 20 Næste
det er sidetal - bare klik næste.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. september 2010 - 12:28 #2
Og ellers vil jeg tro at neoman kan finde guiden her: http://www.eksperten.dk/guides/neoman
Avatar billede neoman Novice
19. september 2010 - 12:36 #3
Hehe - det er mig der er et fjols - jeg kiggede under .NET i stedet for ASP.NET, hvor min egen guide lever i bedste velgående. Og under .NET er der åbenbart ikke flere end de 10, så derfor var navigationsrækken væk.

Tak for hjælpen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. september 2010 - 13:06 #4
"Min profil"

Der kan du finde alt du skal bruge.
Avatar billede neoman Novice
19. september 2010 - 13:47 #5
Jeg har ikke brug for at finde mine egne guides - jeg troede at mine forgyldte ord var gemt for almenheden, men det er de så ikke -)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. september 2010 - 14:31 #6
Jeg har lige bladret lidt rundt i Guides. Har selv en gang i tidernes morgen skrevet en Guide i kategorien .NET, men den lader til at være "ufindbar", selv om problematikken stadig er relevant.

?